پرش لینک ها

تعمیر پکیج گلدیران

تهران تعمیر متخصص تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی و پکیج
 ارسال تکنسین به تمام مناطق تهران 
فقط کافیست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان تهران تعمیر در سریع ترین زمان ممکن تکنسین به محل شما ارسال کنند.

جهت برقراری تماس با تهران تعمیر روی یکی از دکمه های تماس زیر کلیک بفرمایید.

تماس شبانه روزی حتی ایام تعطیل

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، پلیس، کرمان، مدنی، امام حسین، تهران نو

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جی، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس، اوین، ایوانک

جنوب و مرکز تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، راه آهن، شکوفه، مشیریه، شهرری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران

تعمیرات پکیج گلدیران در تهران

اگر از پکیج گلدیران استفاده می‌کنید و نیازمند سرویس، نصب مجدد و یا تعمیر می باشد. می‌توانید از خدمات در محل و فوری تهران تعمیر در تهران بهره‌مند شوید. گروه فنی ما شامل تعمیرکاران و تکنسین‌های باسابقه است که جدیدترین دوره‌های تعمیر و نصب پکیج را گذرانده‌اند. کلیه خدمات ما در محل بوده و نیازی به انتقال پکیج به تعمیرگاه نمی‌باشد. در صورت نیاز به تعویض قطعه ما مناسب‌ترین لوازم یدکی را به شما پیشنهاد خواهیم تا در هزینه‌های تعمیر پکیج گلدیران صرفه‌جویی شود. شما می‌توانید درخواست تعمیر پکیج گلدیران را از طریق فرم آنلاین ارسال کنید یا با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 پکیج یکی از لوازم ضروری منزل می باشد.  بدون آن دسترسی به آب گرم بهداشتی و سیستم گرمایشی ممکن نیست. نمایندگی پکیج گلدیران سرویس سنتر، خدمات پس از فروش این دستگاه را بر عهده دارد.  در صورت بروز مشکل، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعمیرات پکیج گلدیران اقدام کنید.  تعمیر پکیج گلدیران در سرویس سنتر به صورت کامل پشتیبانی می شود. و ما صرف نظر از مدل پکیج گلدیران کلیه ایرادات آن را به صورت تضمینی برطرف می‌کنیم. شرکت گلدیران همان شرکت خدماتی ال جی می باشد که در حال حاضر تولید و واردات برخی لوازم خانگی نظیر پکیج دیواری گلدیران را برعهده دارد.  

 پکیج گلدیران در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده است. مدلهای پایونیر pioneer پرستیژ prestige و مکس الیت max elit سه مدل پکیج گلدیران میباشند. مدل پایونیر آنالوگ می باشد و دو مدل دیگر یعنی پرستیژ و مکث الیت دیجیتال هستند و دارای صفحه نمایشگر می باشند.

کارخانه اصلی شرکت گلدیران در شهر سیرجان کرمان واقع است. و کارخانه بخش های مختلفی دارد. بخش مربوط به تولید قطعات، بخش آزمایشگاه که در سال ۱۳۹۰ تاسیس شد. و بخش مونتاژ و انبار مرکزی لوازم خانگی و پکیج شوفاژ دیواری گلدیران.

 

تاریخچه

شرکت ال جی در سال ۱۹۵۸ تاسیس شد. و دفتر مرکزی آن در سئول واقع است. شرکت گلدیران در ابتدا یک شرکت زیر مجموعه خدمات الجی بود و تنها خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم خانگی الجی را انجام میداد. رفته رفته این شرکت خدماتی بزرگتر شد و یک سری لوازم خانگی نظیر پکیج شوفاژ دیواری وارد نمود. اکنون به یک شرکت مستقل تبدیل شده است. و علاوه بر واردات و فروش، خدمات پس از فروش پکیج گلدیران را نیز بر عهده دارد.

به دلیل گسترش نیاز خوانواده های ایرانی و کیفیت خوب محصول پکیج دیواری گلدیران، فعالیت این شرکت گسترده تر شده است. و به صورت مستمر در حوزه لوازم خانگی و پکیج دیواری حظور دارد. و همچنان پکیج دیواری با برند گلدیران در بازار به فروش میرسد و این خود گویای کیفیت قابل قبول محصولات گلدیران میباشد.

 

پکیج گلدیران مدل پایونیر Pioneer

 این مدل از پکیج گلدیران پرتیراژترین مدل از پکیج گلدیران میباشد، که تولید شده است. این دستگاه دومبدله می باشد. و در مناطقی که میزان املاح آب بالایی دارد؛ مناسب است. و کیفیت مناسبی دارد. اگر قصد خرید پکیج گلدیران دارید، ما به عنوان نمایندگی پکیج گلدیران پیشنهاد می کنیم این مدل از پکیج را تهیه نمایید. زیرا علاوه بر کیفیت مناسب و آسان بودن کار با پنل تنظیمات، به دلیل تیراژ بالای تولید این مدل از پکیج گلدیران در صورت بروز مشکل، برای تعمیرات پکیج گلدیران مشکلی در یافتن قطعات معیوب نخواهید داشت. نمایندگی پکیج گلدیران سرویس سنتر کلیه  تعمیرات پکیج گلدیران شما را انجام می دهد.

پکیج گلدیران مدل پایونیر در دو مدل با دکمه دلتا T و بدون دکمه دلتا T به بازار عرضه شده است.  سایر پکیج های دیواری موجود در بازار این دکمه را ندارند. کار این دکمه چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پکیج های دیواری آب با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد را می‌توانند به ۶۰ درجه تبدیل کنند. ولی اگر دمای آب ورودی یعنی آب سرد ۱۵ درجه باشد، دمای آب گرم خروجی ۴۵ درجه خواهد بود.

کار این دکمه این است که در مناطق سردسیر میتوان دمای آب ورودی به پکیج را به دستگاه اعلام کرد. مثلاً می توان دلتا تی را روی ۱۵ درجه قرار داد. با این کار پکیج گلدیران قادر خواهد بود  آب ۱۵ درجه را به ۶۰  درجه تبدیل کند. 

 

ارور های پکیج گلدیران مدل پایونیر

ارور E1 پکیج گلدیرانعدم تشکیل و تشخیص شعله
ارور E2 پکیج گلدیرانحرارت بیش از حد
ارور E3 پکیج گلدیرانمشکل در تهویه یا پرشر هوا
ارور E4 پکیج گلدیرانکمبود فشار آب
ارور E6 پکیج گلدیرانخرابی سنسور آبگرم مصرفی
ارور E7 پکیج گلدیرانخرابی سنسور شوفاژ
ارور E9 پکیج گلدیرانمنجمد شدن سیستم گرمایش
ارور EA پکیج گلدیراننقص در تهویه

پکیج گلدیران مدل پرستیژ

این پکیج هم جزء گروه پکیجهای دو مبدله دسته بندی می شود. اگر به ظاهر پکیج دیواری اهمیت می دهید و دوست دارید پکیجی تهیه نمایید که، با دکوراسیون آشپزخانه شما متناسب باشد. و ظاهر زیبا و مدرنی داشته باشد. ما به عنوان نمایندگی پکیج گلدیران، پکیج گلدیران مدل پرستیژ را به شما پیشنهاد می دهیم.

 پکیج گلدیران مدل پرستیژ در جلوی پانل کنترل خود یک درب کشویی دارد. که با هل دادن آن به سمت پایین می‌توان به دکمه های تنظیمات و نمایشگر پکیج‌دیواری دسترسی داشت. دکمه ها و صفحه نمایشگر دستگاه پکیج دیواری گلدیران مدل پرستیژ با ظاهر بسیار زیبا و جالب توجه نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.  با این حال شاید کارکردن با دکمه ها و تنظیمات دستگاه شاید برایتان کمی مشکل باشد. ولی سرویس سنتر نمایندگی گلدیران در این مقاله با شما همراه خواهد بود. ما کلیه دکمه ها و تنظیمات آن را در زیر برای شما آورده ایم:

 

نمایندگی پکیج گلدیران

تنظیمات پکیج گلدیران مخصوص مشتریان

۱۰-  حالت تابستانه

۹-  حالت زمستانه

۶-  خاموش

۳-  افزایش دما

۲-  کاهش دما

 تنظیمات پکیج گلدیران مخصوص تعمیرکار

 ۱۱-  ورود به تنظیمات

 ۷-  تنظیم ساعت پکیج

 ۸-  حالت اتوماتیک (تنظیم روشن شدن خودکار شوفاژ ها و گرم کردن  محیط در زمانی که شما تعیین میکنید و سپس خاموش شدن آن)

 ۴-  تغییر پارامترهای حالت اتوماتیک 

 ۱- تغییر تنظیمات اعمال شده

 

ارور های پکیج گلدیران مدل پرستیژ

ارور E1 پکیج گلدیرانعدم تشکیل و تشخیص شعله
ارور E2 پکیج گلدیرانحرارت بیش از حد
ارور E3 پکیج گلدیرانمشکل در تهویه یا پرشر هوا
ارور E4 پکیج گلدیرانکمبود فشار آب
ارور E6 پکیج گلدیرانخرابی سنسور آبگرم مصرفی
ارور E7 پکیج گلدیرانخرابی سنسور شوفاژ
ارور E9 پکیج گلدیرانمنجمد شدن سیستم گرمایش
ارور EA پکیج گلدیراننقص در تهویه

پکیج گلدیران مدل مکس الیت

 این مدل پکیج گلدیران در دو مدل به بازار عرضه شده است. مدل تک مبدل و مدل دو مبدل. از مدل تک مبدل معمولا در مناطق با میزان رسوب آب پایین استفاده می‌شود. و مدل دو مبدل آن برای همه مناطق قابل استفاده است. همانند سایر مدلهای پکیج گلدیران در این مدل نیز از قطعات با کیفیت اروپایی استفاده شده است.

 مدل مکس الیت پکیج گلدیران همانند مدل پرستیژ دارای تنظیمات پیشرفته و مدرن می باشد. که از جمله آن می‌توان به حالت برنامه‌ریزی خودکار گرمایش شوفاژ ها اشاره نمود. با این قابلیت وقتی شما در مسافرت هستید می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که قبل از رسیدن تان به منزل پکیج روشن شده و خانه را گرم کند.

 ولی با این وجود این مدل به دلیل تیراژ کم تولید معایبی نیز دارد. و آن هم کمبود قطعات یدکی جهت تعمیرات در بازار می باشد. با این حال در صورتی که پکیج گلدیران مدل مکس الیت شما دچار مشکل شود. می توانید جهت دریافت خدمات با ما تماس بگیرید. ما به عنوان نمایندگی پکیج گلدیران تمام تعمیرات پکیج گلدیران شمارا در سریعترین زمان و به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهیم. و ضمانت ۶ ماهه به کلیه خدمات تعمیراتی نشان از تخصص بالای تکنسین‌های سرویس سنتر و کیفیت بالای ارائه خدمات در مجموعه سرویس سنتر نمایندگی پکیج گلدیران دارد.

 

ارور های پکیج گلدیران مدل مکس الیت

ارور E1 پکیج گلدیرانکمبود فشار آب
ارور E2 پکیج گلدیرانمشکل در تشکیل شعله
ارور E3 پکیج گلدیرانمشکل در سنسور فشار آب
ارور E4 پکیج گلدیرانمشکل در سنسور آبگرم مصرفی
ارور E6 پکیج گلدیرانمشکل تهویه یا پرشر هوا
ارور E7 پکیج گلدیراندمای بیش از حد
ارور E0 پکیج گلدیرانخطای سنسور آبسرد ورودی
ارور EE پکیج گلدیرانانتخاب غلط کلید DIP روی برد کنترل

تعمیرگاه مجاز انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی

تهران تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند، تهران تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران آماده خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کند.ما در تعمیرگاه مجاز تعمیر انواع یخچال، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر مایکروفر، تعمیر اجاق گاز، تعمیر جاروبرقی، کولر گازی، انواع اتو و کلیه لوازم ریز خانگی در خدمت شماست. امروزه لوازم برقی آشپزخانه جزئی جدا نشدنی از زندگی های ما به حساب می آیند و در صورت بروز مشکل برای هر کدام از لوازم خانگی، زندگی ما مختل خواهد شد. ما در تهران تعمیر سعی بر آن داریم تا بتوانیم علاوه بر خدماتی که برای تعمیرات لوازم خانگی به شما ارائه میدهیم نکات آموزشی در زمینه نگهداری لوازم خانگیتان را نیز به شما آموزش دهیم تا در این شرایط اقتصادی هزینه بالایی برای تعمیرات پرداخت نکیند.

ثبت سفارش تعمیرات

بعد از ثبت سفارش تعمیرات از طریق فرم سفارش و یا تلفن های شرکت

هماهنگی زمان مراجعه

کارشناسان ما با شما تماس گرفته و زمان و تاریخ مورد نظرتان را با آنها هماهنگ میکنید.

مراجعه و بازدید دستگاه

بعد از مراجعه و بازدید دستگاه به شما ایراد و هزینه تعمیر اعلام خواهد شد.

درخواست مشاوره با کارشناسان تهران تعمیر دارید؟

کافیست با یکی از شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید و کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

آدرس ایمیل

info@tehrantamir.com

مشاوره

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، پلیس، کرمان، مدنی، امام حسین، تهران نو

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جی، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس، اوین، ایوانک

جنوب و مرکز تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، راه آهن، شکوفه، مشیریه، شهرری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران