پرش لینک ها

تعمیر پکیج گئومات

تهران تعمیر متخصص تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی و پکیج
 ارسال تکنسین به تمام مناطق تهران 
فقط کافیست با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان تهران تعمیر در سریع ترین زمان ممکن تکنسین به محل شما ارسال کنند.

جهت برقراری تماس با تهران تعمیر روی یکی از دکمه های تماس زیر کلیک بفرمایید.

تماس شبانه روزی حتی ایام تعطیل

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، پلیس، کرمان، مدنی، امام حسین، تهران نو

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جی، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس، اوین، ایوانک

جنوب و مرکز تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، راه آهن، شکوفه، مشیریه، شهرری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران

نمایندگی پکیج گئومات – تعمیرات پکیج گئومات در تهران

ما با داشتن متخصصین متعدد برای تمامی برندهای ایرانی وخارجی پکیج دیواری.  نصب، سرویس و تعمیرات پکیج گئومات شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. بسیاری از برندهای مطرح از جمله ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، آلزان، آماتیس، ایمرگاس، تاچی، رادیانت، شاپه، فرولی، گلدیران، لورچ، گئومات و… توسط ما پشتیبانی شده و تعمیرکار اختصاصی دارند.

اگر از هر یک از این برندها و یا برندهای دیگری از پکیج دیواری استفاده می کنید، نگران تعمیرات پکیج گئومات خود نباشید و آن را به ما بسپارید. ما صرف نظر از مدل و ظرفیت پکیج دیواری تان، به منزل شما آمده و تمامی مشکلات آن را تضمینی و گارانتی شده برطرف می کنیم.

 
 

گارانتی خدمات – تعمیرات پکیج گئومات 

کلیه خدماتی که ما به عنوان نمایندگی نمایندگی پکیج گئومات به مشتری ارایه میکنیم دارای ۶ ماه ضمانت میباشد که در صورت بروز مشکل به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد

پکیج گئومات

مقدمه

نمایندگی پکیج گئومات، این مدل از پکیج دیواری را تحت پشتبانی خود دارد. برای تعمیرات پکیج گئومات می توانید با ما تماس بگیرید. ما سالهاست که در این حوزه فعالیت میکنیم. پس خیالتان از لحاظ کیفیت خدمات نمایندگی پکیج گئومات راحت باشد.
خدمات پکیج گئومات فقط در سطح تهران قابل ارائه است. پس اگر ساکن شهر دیگری هستید، برای تعمیرات پکیج گئومات خود بهتر است در شهر خود دنبال نمایندگی آن باشید. این پکیج دیواری از کیفیت خوبی برخوردار است. و جزء پکیج های تک مبدله دسته بندی میشود.

 

پکیج دیواری تک مبدل نمایندگی پکیج گئومات مناسب استفاده در مناطق با میزان پایین املاح آب میباشد. اگر از تعمیر پکیج گئومات خود خسته شده اید؛ ابتدا برسی کنید که میزان املاح آب در محل زندگیتان چقدر است. اگر میزان آن بالا بود بهتر است پکیج گئومات خود را تعویض نمایید. تا به صورت پی در پی با تعمیرات پکیج گئومات خود متضرر نشوید.

 

نمایندگی پکیج گئومات

ما به عنوان نمایندگی پکیج گئومات تعمیرات پکیج گئومات شما را به صورت تخصصی انجام میدهیم. ما به عنوان خدمات پس از فروش پکیج گئومات، کلیه قطعات پکیج گئومات شما را موجود داریم. پس اگر برد پکیج گئومات یا مبدل و یا هر قطعه دیگری معیوب شده و نیاز به تویض و یا سرویس پکیج گئومات دارید. میتوانید روی ما حساب کنید.
ما برای تعمیرات پکیج گئومات از قطعات اورجینال استفاده میکنیم. به دلیل کمبود قطعات پکیج گئومات، بسیاری از تعمیرکاران پکیج های دیگر از قطعات متفرقه استفاده میکنند. که عمر پکیج گئومات شما را به مراتب کاهش میدهد. برای تعمیر پکیج گئومات خود بهترین کار، استفاده از خدمات نمایندگی پکیج گئومات می باشد.
نمایندگی پکیج گئومات، سرویس سنتر تجربه بسیار بالایی از تعمیرات پکیج گئومات دارد. و سرویسکاران مختص پکیج شما را جهت انجام تعمیر پکیج گئومات به محل شما اعزام میکند. شما با ارائه کد خطای پکیج گئومات به تکنسین تعمیرات پکیج گئومات، وی قطعات پکیج گئومات که برای رفع عیب دستگاهتان نیاز است را با خود خواهد آورد. و تعمیرات پکیج گئومات شما در همان روز انجام خواهد شد.


مدل SRB

کنمایندگی پکیج گئومات این دستگاه را تنها در یک مدل ارائه نموده است. پکیج گئومات را با نام پکیج ایتالیایی می شناسند. و هم رده آنها می باشد. در تولید پکیج گئومات از متریال درجه یک استفاده شده است. نمایندگی پکیج گئومات سالها پیش پکیج گئومات مدل srb را وارد و بعدها به دلیل تحریم، شرکت خدمات پکیج گئومات به کار خود پایان داد. سرویس سنتر نمایندگی پکیج گئومات در حال حاظر هیچ پکیج دیواری از این برند برای فروش ندارد.
مدل  srb پکیج گئومات دارای قطعات بسیار با کیفیت میباشد. به طور مثال میتوان گفت که مبدل حرارتی آن از آلیاژ مس خالص ساخته شده است. و در تولید قطعات کلکتور و فلوسوییچ و بلوک چپ و راست دستگاه از باکالیت با کیفیت استفاده شده است. پس با این توضیحات مدل  srb از پکیج گئومات کیفیت بسیار بالایی دارد. با این حال اگر اکنون دچار مشکل شده است؛ سرویسکاران ما در این مرکز آماده خدمت رسانی به شما و تعمیرات پکیج گئومات تان هستند.

ویژگی های پکیج گئومات

نمایندگی پکیج گئومات این دستگاه را مطابق نیاز مصرف کنندگان گرامی تولید کرده است. و ویژگی های زیادی دارد که در اینجا آنها را مورد برسی قرار می دهیم.
مصرف انرژی پکیج دیواری گئومات در ظرفیت ۲۴ هزار بسیار پایین و دارای رتبه A میباشد. وعملکرد بهینه و بازده گرمایشی بالایی دارد. و میتوانید از آن در منازل تا متراژ ۱۰۰ – ۱۲۰ متر استفاده نمایید.
این پکیج ایتالیایی توسط نمایندگی پکیج گئومات به بالاترین درجه ایمنی و حفاظت در برابر شعله مجهز است. و در صورت کمبود اکسیژن و نشت منو اکسید کربن سریعا دستگاه را خاموش میکند. پس اگر پکیج دیواری گروه خدمات گئومات، درون آشپزخانه شما نصب است؛ هیچ نگرانی بابت این موضوع نخواهید داشت.
مانند سایر پکیج های دیواری این پکیج نیزدارای ترموستات اتاقی مجزا می باشد. که می توان آن را وصل نمود. و با ریموت کنترل مخصوص میزان دمای آب و گرمایش مرکزی را کنترل نمود.

مشکلات متداول پکیج گئومات

نمایندگی پکیج گئومات، سرویس سنتر سالهاست با سرویس و تعمیر پکیج گئومات در حوزه تاسیسات کشور مشغول فعالیت است. در این جا ما با توجه به تجربه و اطلاع از نحوه کارکرد این دستگاه معایب پکیج گئومات و ایرادات متداول که ممکن است برای پکیج تان رخ دهد را شرح میدهیم.
یکی از مشکلات رایج در پکیج گئومات و مهمترین آن خرابی برد کنترل دستگاه میباشد. که در این صورت دستگاه خطا میدهد. و روشن نمی شود. و باید جهت تعمیرات پکیج گئومات اقدام نمایید.
مشکل دیگری که نیاز به تعمیر توسط تکنسین نمایندگی گئومات دارد؛ رسوب املاح آب در مبدل حرارتی دستگاه می باشد. که باعث افت دمای آبگرم مصرفی می شود. و در موارد حاد دستگاه ارور میدهد. و متوقف میشود. که شما نیاز دارید جهت تعمیرات پکیج گئومات اقدام نمایید.

سرویس پکیج گئومات

نمایندگی پکیج گئومات، سرویس و ارائه خدمات این پکیج دیواری را در تهران بر عهده دارد. سرویس دوره ای پکیج گئومات یکی از عوامل مهم در کاهش تعمیرات پکیج گئومات و خراب دستگاه به شمار می رود.
برای سرویس و تعمیرات پکیج گئومات در این مرکز خدمات متعددی ارائه می شود. که در زیر آن را برای شما شرح داده ایم.


سرویس کامل پکیج گئومات

بعد از سالها استفاده از پکیج نمایندگی گئومات لازم است تا دستگاه شما به صورت کامل چکاپ شده و سرویس ها و تعمیرات پکیج گئومات به صورت اصولی انجام شود. سرویس کامل پکیج گئومات شامل اسید شویی مبدل اصلی، و همچنین شارژ منبع انبساط و تنظیم گاز پکیج گئومات می باشد.
نمایندگی پکیج گئومات، بنا به نیاز هر کدارم از این سررویسها را برای دستگاه شما انجام میدهند. اگر پکیج دیواری تان درون آشپزخانه نصب شده است؛ برسی تهویه دستگاه توسط تکنسین تعمیرات پکیج گئومات از اهمیت بالایی برخوردار است.
در صورتی که بالای ۱۰ سال از این پکیج دیواری استفاده میکنید، و از دودکش غیر استیل برای تهویه آن و خروج محصولات احتراق برای آن به کار رفته است، باید آن را چک کنید که نپوسیده باشد.
زیر وقتی پکیج درون آشپزخانه نصب باشد، با واکنش گرما و بخار حاصل از پخت و پز با گرمای تولید شده توسط پکیج، احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی پکیج وجود دارد. برای هرگونه تعمیرات پکیج گئومات میتوانید با ما تماس بگیرید.

سرویس و اسیدشویی مبدل

تکنسین های نمایندگی پکیج گئومات، این خدمت را نیز با بالاترین کیفیت به شما ارائه میکنند.. پکیج زمانی نیاز به اسیدشویی و سرویس پیدا میکند که، املاح آب محیط زندگی شما بالا باشد. و رسوبات آهکی در مبدل حرارتی دستگاه ایجاد شود. که در این صورت تعمیرات پکیج گئومات برای جلوگیری از بروز مشکلات آتی باید در سریعترین زمان انجام شود.
سرویس پکیج گئومات اگر توسط سرویسکار مجاز انجام نشود. باعث آسیب به دستگاه و مبدل پکیج گئومات میشود. که این قطعه قیمت بالایی دارد. پس از تکنسین نمایندگی پکیج گئومات برای تعمیر پکیج گئومات خود استفاده نمایید. تا متحمل هزینه بالا جهت انجام آن نشوید.


تعویض فلوسوییچ پکیج گئومات

نمایندگی پکیج گئومات در تهران، سرویس سنتر با ارائه خدماتت متعدد، تعمیرات پکیج گئومات شما را انجام میدهد. یکی از این خدمات تعویض فلوسوییچ پکیج گئومات میباشد. در صورت معیوب شدن این قطعه پکیج دیواری در تامین آبگرم مصرفی دچار ایراد میشود. و آب را خوب گرم نمیکند.
در صورت نیاز به تعویض فلوسوییچ پکیج گئومات، تکنسین خدمات پکیج گئومات قطعه معیوب را با نوع فابریک آن جایگزین می نماید. و ایراد دستگاه شما برطرف میشود. لازم به توضیح است که با به هیچ عنوان فروش قطعات نداریم. برای تهیه قطعات پکیج گئومات می توانید با دفتر مرکزی خدمات پکیج گئومات تماس بگیرید.


تعویض منبع انبساط پکیج گئومات

تعویض این قطعه توسط نمایندگی پکیج گئومات، در سریع ترین زمان و بالاترین کیفیت انجام میشود. منبع انبساط پکیج گئومات برای نصب و تعویض تخصص خاصی نیاز دارد. و باید توسط تکنسین خبره نمایندگی پکیج گئومات انجام شود.

 

 کدهای خطای پکیج گئومات

 

خطای E01 پکیج آلپروسخرابی حسگر جرقه زن – خرابی شیر گاز – جابجایی فاز و نول ورودی
خطای E02 پکیج آلپروسترموستات ایمنی عمل کرده
خطای E03 پکیج آلپروسنقص در تهویه
خطای H20 پکیج آلپروسافت فشار آب مدار گرمایش زیر ۰٫۵ درجه
خطای E05 پکیج آلپروسخرابی حسگر گرمایشی
خطای E06 پکیج آلپروسخرابی حسگر آبگرم مصرفی
خطای E17 پکیج آلپروسخرابی مدولاتور شیرگاز
خطای E22 پکیج آلپروسنیاز به برنامه ریزی پارامترها
خطای E77 پکیج آلپروسایراد در برق ورودی
خطای E07 پکیج آلپروسفعال کردن عملکرد تست دودکش
خطای E08 پکیج آلپروسعملکرد یخ زدایی فعال شده
خطای E31 پکیج آلپروسریموت کنترل نامناسب

تعمیرگاه مجاز انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی

تهران تعمیر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند، تهران تعمیر با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران آماده خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه می‌کند.ما در تعمیرگاه مجاز تعمیر انواع یخچال، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر مایکروفر، تعمیر اجاق گاز، تعمیر جاروبرقی، کولر گازی، انواع اتو و کلیه لوازم ریز خانگی در خدمت شماست. امروزه لوازم برقی آشپزخانه جزئی جدا نشدنی از زندگی های ما به حساب می آیند و در صورت بروز مشکل برای هر کدام از لوازم خانگی، زندگی ما مختل خواهد شد. ما در تهران تعمیر سعی بر آن داریم تا بتوانیم علاوه بر خدماتی که برای تعمیرات لوازم خانگی به شما ارائه میدهیم نکات آموزشی در زمینه نگهداری لوازم خانگیتان را نیز به شما آموزش دهیم تا در این شرایط اقتصادی هزینه بالایی برای تعمیرات پرداخت نکیند.

ثبت سفارش تعمیرات

بعد از ثبت سفارش تعمیرات از طریق فرم سفارش و یا تلفن های شرکت

هماهنگی زمان مراجعه

کارشناسان ما با شما تماس گرفته و زمان و تاریخ مورد نظرتان را با آنها هماهنگ میکنید.

مراجعه و بازدید دستگاه

بعد از مراجعه و بازدید دستگاه به شما ایراد و هزینه تعمیر اعلام خواهد شد.

درخواست مشاوره با کارشناسان تهران تعمیر دارید؟

کافیست با یکی از شماره های تماس ما ارتباط برقرار کنید و کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

آدرس ایمیل

info@tehrantamir.com

مشاوره

شمال تهران

نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاره، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، هفت تیر، یوسف آباد، سهروردی، وزرا، الهیه، گاندی

شرق تهران

تهرانپارس، حکیمیه، رسالت، هفت حوض، سراج، دلاوران، شمیران نو، هنگام، نارمک، مجیدیه، بهار، سبلان، دردشت، نظام آباد، علم و صنعت، پیروزی، پلیس، کرمان، مدنی، امام حسین، تهران نو

غرب تهران

سعادت آباد، شهرک غرب، پونک، جی، باغ فیض، شهران، ستارخان، صادقیه، گیشا، اکباتان، سردارجنگل، کاشانی، المپیک، آزادی، درکه، تهرانسر، شهرآرا، شهرزیبا، مرزداران، فردوس، اوین، ایوانک

جنوب و مرکز تهران

منیریه، گمرک، نازی‌آباد، خانی‌آباد، خزانه، کیان‌شهر، بریانک، پیروزی، نیرو هوایی، صفا، افسریه، بهارستان، دروازه شمیران، راه آهن، شکوفه، مشیریه، شهرری، نازی آباد، میدان خراسان، خاوران